پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 116
نویسنده : علی

 افسران - لبخندهایی که ترس به جان صهیونیست‌ها می‌اندازد + تصاویر

خیراً برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویری از جوانان فلسطینی، که توسط نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی دستگیر شده اند منتشر کرده‌اند،که نکته جالب این تصاویر لبخندی است که این جوانان بر چهره شان نمایان است.




بازدید : 122
نویسنده : علی



بازدید : 149
نویسنده : علی

 

 

ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی - مسدود ساختن راه‌ها و بسترهای نفوذ آمریکا و نظام سلطه را از ضرورت‌های حیاتی و تاریخی امروز کشور دانست.

ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت 13 آبان گفته است: 13 آبان ماه در حافظه تاریخی ملت ایران یادآور رخدادهای مهم و آموزنده‌ای است که هر یک سرفصل نوینی در تاریخ استکبارستیزی آنان به شمار رفته و اندیشیدن به آن باعث بازتولید و روح انقلابی و بیان فلسفه شعار «مرگ بر آمریکا» در جامعه می‌گردد.

این بیانیه می‌افزاید: رمزگشایی از وقایع سه‌گانه 13 آبان یعنی تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1342 کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی در سال 1357 به دست دژخیمان رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 نشان می‌دهد که ملت ایران همواره با برافراشته نگه داشتن پرچم مقاومت و استکبارستیزی حاضر است تمامی هستی خود را در راه دفاع از اسلام عزیز و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی آگاهانه، فداکارانه و خالصانه به میدان نبرد با جبهه دشمن آورد.

 


:: برچسب‌ها: دماوند ,



نژادپرستی آمریکا سندی برای مرگ بر آمریکا
نوشته شده در چهار شنبه 13 آبان 1394
بازدید : 133
نویسنده : علی



بازدید : 126
نویسنده : علی

 

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای ضمن گرامیداشت 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تأکید کرد: اصل استکبار ستیزی ریشه در آرمان های انقلاب اسلامی دارد و فلسفه شعار مرگ بر آمریکا هرگز از اذهان ملت شهید پرور ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

به گزارش روایط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بیانیه با اشاره به سه رخداد بزرگ تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 آمده است: این اتفاقات نشان می دهد که ملت ایران حاضر است برای رسیدن به اهداف و آرمان های والای انقلابش با تمام هستی خود در میدان مبارزه با استکبار حاضر شود و پرچم مقاومت و ایستادگی را برای همیشه برافراشته نگاه دارد.

 


:: برچسب‌ها: استکبار ستیزی، مرگ بر آمریکا، دماوند ,



چند نکته کلیدی در خصوص شارژ موبایل و تبلت
نوشته شده در سه شنبه 12 آبان 1394
بازدید : 194
نویسنده : علی

 

افزایش عمر باتری, شارژ صحیح باتری گوشی

راههای سالم ماندن باتری گوشی موبایل


:: برچسب‌ها: نکته کلیدی ، شارژ موبایل و تبلت،دماوند ,



حکم نماز و عبادت بدون پوشیدن لباس
نوشته شده در سه شنبه 12 آبان 1394
بازدید : 147
نویسنده : علی

 پوشش در نماز

 




ترسناک‌ترین خاطرات فضانوردان مشهور + تصاویر
نوشته شده در سه شنبه 12 آبان 1394
بازدید : 170
نویسنده : علی

 فضانوردان با خطراتی بسیار مرگبار هر لحظه دست به گریبان هستند و حتی پاره‌ای از آن‌ها جان خود را بر سر این کار از دست داده‌اند.

کارشناسان هشدار می‌دهند تا به حال خطرات فراوانی فضانوردان را در فضا تهدید کرده است که از آن جمله می‌توان به حضور فضانورد جری Lineger در آتش‌سوزی مهیب سال 1997 در سفینه فضایی سرنشین‌دار و نیز اسکات Parazinsky اشاره کرد که مجبور به راهپیمایی فضایی خطرناک جهت رفع مشکل پنل‌های خورشیدی به مدت 4 ساعت در فضا شده است.


:: برچسب‌ها: ترسناک‌ترین خاطرات فضانوردان مشهور ، تصاویر،دماوند ,



گذری در گران‌ترین شهر دنیا...
نوشته شده در سه شنبه 12 آبان 1394
بازدید : 171
نویسنده : علی

  اینجا همه‌چیز منظم است و خبری از بی‌نظمی،‌ ترافیک، بوق ماشین‌ها، تأخیر و دیر رسیدن نیست... اینجا زوریخ، گران‌ترین شهر دنیا است.زوریخ بزرگ‌ترین و پرجمعیتﺗﺮین شهرِ سوئیس و پایتخت فرهنگی این کشور است که در ابتدای ورود به آن، بیشترین چیزی که جلب توجه می‌کند، آرامش حاکم در میان مردم است؛ آرامشی که ناشی از دور بودن هیاهوهای رایج در یک کلان‌شهر است.

جاذبه های گردشگری سوئیس,جاهای دیدنی سوئیس

  زوریخ


:: برچسب‌ها: گرانترین شهر ، دماوند ,



بازدید : 126
نویسنده : علی

 افسران - تا جان در بدن داریم پیروی خط امام هستیم و با استکبار بلاخص امریکا خواهیم جنگید