پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
عکس: آکواریوم های محشر و دیدنی
نوشته شده در چهار شنبه 6 آبان 1394
بازدید : 124
نویسنده : علی

 این آکواریوم های زیبا در واقع دنیای بزرگ پادشاهی ماهیان می باشند. Takashi Amano دیزاینر ژاپنی طراح و سازنده این تصاویر زیبا در آکواریوم های پیش رو میباشد.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,آکواریوم های زیبا


:: برچسب‌ها: عکس ،آکواریوم های محشر و دیدنی، دماوند ,



هندسه در دنیای گیاهان! +عکس
نوشته شده در چهار شنبه 6 آبان 1394
بازدید : 144
نویسنده : علی

 ریاضی دانان همواره بر این عقیده هستند که همه چیز در جهان بر اساس قوانین ریاضی بنا نهاده شده و هیچ چیزی وجود ندارد که از علم ریاضیات تبعیت نکرده باشد.

ریاضی دانان همواره بر این عقیده هستند که همه چیز در جهان بر اساس قوانین ریاضی بنا نهاده شده و هیچ چیزی وجود ندارد که از علم ریاضیات تبعیت نکرده باشد. به نظر می رسد که این قانون در مورد گیاهان نیز صدق می کند و در طبیعت می توان مبحث هندسه را به خوبی مشاهده کرد. در این قسمت از دیدنی ها در گجت نیوز ، تصاویری شگفت انگیز از هندسه خلقت گیاهان را تماشا خواهید کرد.در ادامه با ما همراه باشید.


:: برچسب‌ها: هندسه در دنیای گیاهان،عکس،دماوند ,



(تصاویر) خودروی جدید تویوتا‎
نوشته شده در چهار شنبه 6 آبان 1394
بازدید : 119
نویسنده : علی

 رکت تویوتای ژاپن اخیرا یک خودروی سه چرخه برقی به بازار ارائه کرده که هدف از تولید آن کاهش گره های ترافیکی و آلودگی هوا اعلام شده است. این خودرو «آی رود» نام دارد.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,خودروی تویوتا


:: برچسب‌ها: تصاویر، خودروی جدید تویوتا،دماوند‎ ,



بازدید : 147
نویسنده : علی

 

 گاهی اوقات عکاسان ورزشی لحظه‌هایی را ثبت می‌کنند که ورزشکاران با دیدن این عکس‌ها ناراحت می‌شوند.

اخبار,اخبارورزشی,چهره‌های بامزه ورزشکاران مطرح جهان


:: برچسب‌ها: چهره‌ ،بامزه ،ورزشکاران، دماوند ,



رابطه مرگ و آرزوها از نگاه امیرالمۆمنین (ع)
نوشته شده در چهار شنبه 6 آبان 1394
بازدید : 205
نویسنده : علی

 

رابطه روزی و مرگ

بهتر است انسانها به دنبال آرزو های دست نایافتنی نروند و خود را  وابسته دنیا نسازند

 

مرگ ‌یکی از قوانین فراگیر و قطعی جهان هستی است که همه موجودات طعم آن را خواهند چشید و آن انتقال از دنیا به سرای جاودان آخرت است.


:: برچسب‌ها: مرگ ، آرزو ، امام علی ، دماوند ,



روباتی که نمی‌گذارد حواس‌تان جای دیگری باشد!
نوشته شده در چهار شنبه 6 آبان 1394
بازدید : 110
نویسنده : علی

  محققان ژاپنی ربات تعاملی طراحی کرده‎اند که توجه دیگران را به خود جلب می‌کند.زمانی که در حال مکالمه با دیگران هستید، ممکن است، فرد مقابل به صحبت‌های شما توجهی نکند. محققان دانشگاه تویوهاشی در ژاپن، ربات Talking-Ally را طراحی کرده‌اند تا زمانی که فرد در هنگام مکالمه حواسش پرت شد، از خود واکنش نشان داده و طرف مقابل را متوجه خود کند. ربات طراحی شده، نگاه انسان را دنبال می‌کند و اگر در هنگام مکالمه حواس فرد پرت شد، این موضوع را با تکان سر و یا سربرگرداندن هشدار می‌دهد. همچنین از عبارتی مثل من اینجا هستم نیز استفاده می‌کند.محققان با انجام این آزمایش بر روی داوطلبان به نتایج موفقیت‌آمیزی دست یافتند. زیرا زمانی که داوطلبان در حال گفت‌وگو با ربات بودند، برنامه ورزشی برای آن‌ها پخش شد و هنگامی که به برنامه ورزشی توجه کردند، ربات به آن‌ها تذکر داد که در حال گفت‌وگو هستید و تعامل مجدد ایجاد کرد.اگر چه در حال حاضر این ربات از روی مجموعه رفتار تصادفی، حواس‌پرتی را تشخیص می‌دهد، اما محققان در حال بررسی این موضوع هستند که از روی نشانه‌های مشاهده شده در رفتارهای خاص شنونده این موضوع را شناسایی کنند.محققان امیدوارند این تحقیق به تعامل طبیعی‌تر بین مردم و ربات منجر شود.


:: برچسب‌ها: ربات ، اختراع ، دماوند ,



بدون شرح/تصویر
نوشته شده در چهار شنبه 6 آبان 1394
بازدید : 129
نویسنده : علی

 افسران -   ....

 


:: برچسب‌ها: پوستر ، رهبری ، دماوند ,



بازدید : 216
نویسنده : علی

 

حجت الاسلام سید عباس قریشی رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش توپخانه و موشک های نیروی زمینی ارتش گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و صفر نمایشگاه بزرگی تحت عنوان شجره طیبه در جنب حسینیه سید الشهدا(ع) ارتش در اصفهان بر پا شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش توپخانه و موشک های نیروی زمینی ارتش بیان داشت: در راستای مقابله با تهدیدات و تهاجم فرهنگی و پیرو تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا(مد ظله العالی) مبنی بر انجام فعالیت های فرهنگی تاثیرگذار، که فرمودند: نفوذ فرهنگی خطرناک تر از دیگر نفوذ ها است و باید همه هوشیار باشیم، سربازان مخلص مرکز آموزش توپخانه و موشک های نیروی زمینی ارتش اقدام به اطاعت امر از ولی امر مسلمین کرده و نمایشگاه بزرگ فرهنگی، معنوی و دینی را به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و صفر در اصفهان بر پا کرده اند.حجت الاسلام سید عباس قریشی در ادامه افزود: این نمایشگاه از غرفه های متعددی تشکیل شده است که موضوع آن از تولد پیامبر گرامی اسلام آغاز و تا صحنه ی غیبت امام زمان(عج) به صورت هنرهای تجسمی ترسیم شده است. در پایان گفت: نمایشگاه شجره طیبه در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع بر پا شده است که علاقه مندان زیادی تا کنون از غرفه های فرهنگی، دینی و معنوی آن دیدن کرده اند.ازم به ذکر است این نمایشگاه در سه راه حکیم نظامی، خیابان شهدای صفه، جنب حسینیه سید الشهدای ارتش از اول ماه محرم تا پایان ماه صفر، روزها از ساعت 9 الی 12 و 15 الی 22 جهت بازدید علاقه مندان دایر می باشد.


:: برچسب‌ها: عقیدتی ، نهاجا ، دماوند ,



بازدید : 101
نویسنده : علی

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تلاش آمریکا تبدیل کردن برجام به ابزاری برای مهار راهبردی ایران و همچنین ایجاد زیر ساختی برای نفوذ در کشور به بهانه فضای پسا برجام است.به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مرکز آموزش درجه داری جواد الائمه(ع) و در بین دانش پژوهان دوره رزم مقدماتی آموزشگاه های درجه داری ارتش طی سخنانی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت:  آمریکا برای تبدیل کردن برجام به ابزاری برای مهار راهبردی ایران و همچنین ایجاد زیر ساختی برای نفوذ در کشور به بهانه فضای پسا برجام بسیار پر تلاش است.


:: برچسب‌ها: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی، ارتش، دماوند ,



بازدید : 108
نویسنده : علی

 

 

دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در این زمینه گفت: بامداد امروز هفت فروند قایق دزدان دریایی قصد حمله به نفتکش ایرانی را داشتند که با درخواست کمک فوری نفتکش، ناوشکن جماران بلافاصله خود را به محدوده حمله دزدان دریایی رسانده و پس از آتش سنگین بر روی دزدان دریایی آنها را وادار به عقب نشینی کردند.

سیاری افزود: ناو گروه سی و ششم نیروی دریایی متشکل از ناوشکن جماران و ناو پشتیبانی رزمی بوشهر از اواخر شهریور ماموریت خود در آبهای‌ آزاد و بین المللی را با هدف تامین امنیت خطوط مواصلاتی کشتی های تجاری و به نمایش گذاشتن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شروع کرده است.


:: برچسب‌ها: ارتش ، دزدان دریایی ، نداجا ، ناو جماران,دماوند ,