پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شاه کلید همه قفلها
نوشته شده در یک شنبه 3 آبان 1394
بازدید : 134
نویسنده : علی



بازدید : 121
نویسنده : علی

 

ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش صبح امروز در بندر آستاراخان کشور روسیه پهلو گرفت.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناوشکن دماوند و ناوهای موشک انداز پیکان و جوشن صبح امروز وارد بندر آستاراخان کشور روسیه شد.

این ناوگروه با هدف صلح و دوستی و به منظور تحکیم ارتباطات در زمینه حفظ امنیت دریای خزر و توسعه تعاملات دریایی و روابط فرهنگی پس از سه روز دریانوردی در کشور روسیه پهلو گرفت.

دیدار با فرماندهان ناوگان نیروی دریایی روسیه در دریای خزر و برگزاری مسابقات دوستانه ورزشی از جمله برنامه های پیش بینی شده در طول حضور ناوگروه کشورمان در بندر آستاراخان روسیه است.

این نخستین مأموریت ناوشکن دماوند به بنادر کشورهای خارجی و دومین سفر ناوگروه های کشورمان به روسیه است. پیش از این و در تیرماه سال 1392 ناوگروه نیروی دریایی ارتش برای نخستین بار عازم کشور روسیه شده بود.

بندر باکو کشور آذربایجان مقصد بعدی ناوگروه صلح و دوستی کشورمان در دریای خزر است.


:: برچسب‌ها: ناوگروه، ارتش، روسیه، نیروی دریایی,دماوند ,



بازدید : 117
نویسنده : علی



فلش مموری که رایانه شما را نابود می‌کند
نوشته شده در چهار شنبه 29 مهر 1394
بازدید : 146
نویسنده : علی

 اخبار,اخبار تکنولوژی,فلش مموری

نوعی فلش‌درایو مخرب با نام ‘Dark Purple’ تولید شده که از طریق درگاه یو‌اس‌بی طعمه را مورد حمله قرار می‌دهد و نه تنها اطلاعات درایورها بلکه کل قطعات سخت‌افزاری را به نابودی خواهد کشاند؛ این قطعه توسط یک متخصص روس علاقه‌مند به حوزه سخت‌افزار ساخته شده است.

:: برچسب‌ها: فلش مموری ،رایانه ، نابود ،دماوند ,



5 راه‌حل اضطراری برای حل مشکلات رایانه
نوشته شده در چهار شنبه 29 مهر 1394
بازدید : 170
نویسنده : علی

 

حل مشکلات رایانه,مشکل رایانه,راه های حل مشکلات رایانه

 شاید رایانه شخصی برای بعضی‌ها به اندازه موبایل ضروری نباشد

 

:: برچسب‌ها: راه‌حل اضطراری ، مشکلات رایانه، دماوند ,



درسی که از محرّم می توان آموخت
نوشته شده در چهار شنبه 29 مهر 1394
بازدید : 165
نویسنده : علی

 

امام حسین,شهادت امام حسین

محرم ماه توبه است و ماه بازگشت به خدا و ماه پیدا کردن حقیقت و راه درست زندگی کردن


:: برچسب‌ها: محرم ، دماوند ,



آداب و رسوم جنوب ایران در ماه محرم
نوشته شده در چهار شنبه 29 مهر 1394
بازدید : 222
نویسنده : علی

 عزاداری محرم, آیین‌های ویژه عزاداری سنتی

تعزیه و نمایش عاشورایی از مراسم های تاسوعا و عاشورا در خوزستان می باشد.

 

هر سال با فرا رسیدن ماه محرم، آیین‌های ویژه عزاداری سنتی در مناطق مختلف جنوب ایران برگزار می‌شود.شهرهای خوزستان و عشایرعرب منطقه که عشق و ارادت خاصی به اباعبدالله الحسین (ع) دارند، با پوشیدن جامه سیاه و نصب بیرق های به رنگ عزا، خود را برای برگزاری آیین های سوگواری سرور و سالار شهیدان آماده کردند.شهرهای آبادان، خرمشهر، ماهشهر و شادگان در نخستین روز ماه محرم همانند دیگر شهرهای میهن اسلامی در غم و اندوه سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) سیاهپوش و غرق ماتم می شود. عاشقان ابا عبدالله (ع) از شب قبل از ماه محرم با به تن کردن رخت عزا و برپایی تکایا و سیاهپوش کردن سر در مساجد و حسینیه ها به استقبال این ماه می روند.یکی از آیین هایی که در شب های دهه نخست ماه محرم در شهر های جنوبی استان خوزستان جلوه ای خاص به عزاداری مردم این شهر می دهد، نوع نوحه ها و سینه زدن مردم این دیار است که معروف به نوحه خوانی بوشهری و سینه زنی واحد است.


:: برچسب‌ها: محرم ،جنوب ، دماوند ,



بازدید : 115
نویسنده : علی

 

 

جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش در جریان رزمایش محرم مناطق تجمع نفرات و تجهیزات نیروهای مهاجم را بمباران کردند.

 به گزارش روابط عمومی نهاجا، در ادامه مرحله اصلی رزمایش گسترده و مشترک محرم، جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش عملیات پشتیبانی از نیروهای سطحی را به اجرا گذاشتند.

بر اساس این گزارش، هواپیماهای جنگنده اف 5 و صاعقه نهاجا در جریان این عملیات اقدام به بمباران وسیع مناطق تجمع نفرات و تجهیزات نیروهای مهاجم کردند.




بازدید : 129
نویسنده : علی

 

در ادامه رزمایش مشترک «محرم» ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب و شمال غرب کشور یک فروند جنگنده بمب افکن اف 4 (فانتوم) پس از شناسایی و رهگیری پهپاد متخاصم با شلیک دقیق موشک هوا به هوا توانست این پهپاد مهاجم را سرنگون سازد.

 به گزارش روابط عمومی ارتش، در این مرحله از رزمایش، همچنین جنگنده های نیروی هوایی ارتش با کنترل و هدایت شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور ضمن انجام تمرین عملیات سوخت گیری هوایی جهت مأموریت های بُرد بلند خود با پشتیبانی نزدیک هوایی از نیروهای سطحی؛ مواضع از پیش تعیین شده را در منطقه هدف بمباران کردند

 


:: برچسب‌ها: رزمایش ، نهاجا ، دماوند ,



بازدید : 121
نویسنده : علی

 

طی مراسم باشکوهی با حضور امیر سرتیپ دادرس، معاون هماهنگ کننده آجا، امیر سرتیپ حبیبیان، رئیس سازمان حفاظت اطلاعت ارتش، امیر دریادار سیاری، فرمانده نیروی دریایی، جانشینان نیروهای زمینی، هوایی و قرارگاه پدافند هوایی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و نیز جمع کثیری از کارکنان و روحانیون ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ پیکر مطهر حجت الاسلام مرتضایی، رئیس عقیدتی سیاسی سازمان حفاظت اطلاعات ارتش که در حادثه منا به ملکوت اعلی پیوست، تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش شهر کرمان منتقل شد.

در این مراسم که در ستاد سازمان حفاظت اطلاعات ارتش برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاس ارتش طی سخنانی ضمن اشاره به ویژگی ها و خصوصیات اخلاقی حجت الاسلام مرتضایی، وی را از روحانیون فعال و موثر ارتش دانست که در مسئولیت های مختلفی که در طول خدمت در ارتش به وی سپرده شده بود به نحو احسن انجام وظیفه کرده و جنبه روحانی گری را در زندگی شخصی و فعالیت های کاری خود همواره مد نظر داشت.

آل هاشم همچنین در این مراسم، مرگ زائرین بیت الله الحرام در هنگامی که لباس احرام بر تن داشتند را بهترین مرگ ها دانست و افزود: همه انسانها روزی خواهند مُرد اما چه سعادتی بالاتر از اینکه این مرگ در کنار حرم الهی باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه سخنانش دولت عربستان سعودی را متوجه مسئولیتش درباره حادثه منا کرد و گفت: دولتمردان سعودی متوجه باشند این حادثه هیچگاه از ذهن ملت ایران پاک نمی شود و همواره پیگیر مجازات مسببان این حادثه دردناک خواهند بود.

وی در پایان سخنانش از فرماندهان، روحانیون، مسئولان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران که در مراسم بدرقه یکی از کارکنان ساعی و پرتلاش عقیدتی سیاسی به سمت خانه ابدی شرکت کرده بودند، تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است پیکر مطهر حجت الاسلام مرتضایی پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم برای خاکسپاری به زادگاهش شهر کرمان منتقل شد.      


:: برچسب‌ها: تشییع جنازه ، رئیس عقیدتی ، دماوند ,