پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خطاب به موافقان قمه زنی در افسران
نوشته شده در شنبه 25 مهر 1394
بازدید : 136
نویسنده : علی



مرد میدان نبرد ...
نوشته شده در پنج شنبه 23 مهر 1394
بازدید : 136
نویسنده : علی

 

افسران - مرد میدان نبرد ...

 

اولین بار که ایشان را دیدم، همراه ما با یک خودرو به سمت نجف بر می گشت.

موقع اذان صبح بود که به ورودی نجف و کنار وادی السلام رسیدیم.هادی به راننده گفت:نگه دار
تعجب کردیم . گفتم : شیخ هادی اینجا چه کار داری؟
گفت: میخواهم بروم وادی السلام.
گفتم: نمی ترسی؟ اینجا پر از سگ و حیوانات است.صبر کن وسط روز برو توی قبرستان.




پوستر : یا ابا عبدالله الحسین
نوشته شده در پنج شنبه 23 مهر 1394
بازدید : 161
نویسنده : علی

 افسران - پوستر : یا ابا عبدالله الحسین

سلام بر ماه عزای مظلوم عالم حسین ، سلام بر سید شهیدان عالم حضرت ابا عبدالله و سلام بر اصحاب با وفایش ...

قسمتی از زیارت ناحیه مقدسه :

أَلسَّلامُ عَلَی الْمُحامی بِلا مُعین،
سلام بر آن مدافعِ بی یاور،

أَلسَّلامُ عَلَی الشَّیْبِ الْخَضیبِ،
سلام بر آن مَحاسنِ بخون خضاب شده،

أَلسَّلامُ عَلَی الْخَدِّ التَّریبِ،
سلام بر آن گونه خاک آلوده،

أَلسَّلامُ عَلَی الْبَدَنِ السَّلیبِ،
سلام بر آن بدنِ جامه به غنیمت رفته ،

أَلسَّلامُ عَلَی الثَّغْرِ الْمَقْرُوعِ بِالْقَضیبِ،
سلام بر آن دندان هایی که با چوب خیزران زده شده


:: برچسب‌ها: عاشورا، کربلا، امام حسین، دماوند ,



بازدید : 132
نویسنده : علی

 

در آستانه فرا رسیدن 24 مهرماه، سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی سخنانی در جمع کارکنان و خانواده های این سازمان، این روز را به آحاد کارکنان ارتش و نیز پرسنل پرتلاش عقیدتی سیاسی آجا در سراسر کشور تبریک گفت و افزود: امروز، ارتش بیش از پیش به زیور دین و بصیرت، مزین گشته است.

به گزارش روابط عمومی ارتش، وی که در سومین دوره بصیرت خانواده های کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش سخن می گفت، با بیان اینکه کارکنان ارتش و خانواده های آنها باید از بصیر ترین افراد در جامعه باشند، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و تغییر و تحول در بخشها و قسمت های مختلف کشور، ارتش نیز ضمن اینکه می بایست خود را با این تحولات تطبیق می داد، به لحاظ درونی نیازمند تجدید نظرهایی از لحاظ ساختار فرهنگی و معنوی بود که باعث شد نهاد عقیدتی سیاسی با تدبیر دور اندیشانه حضرت امام خمینی (ره) متولد شود

 


:: برچسب‌ها: ارتش،عقیدتی ، دماوند ,



شهر موشکی در دل زمین
نوشته شده در پنج شنبه 23 مهر 1394
بازدید : 155
نویسنده : علی

 

 افسران - شهرهای موشکی سپاه در دل زمین/یگان های موشکی در انتظار دستور فرمانده کل قوا / گزینه‌ها ی زیر میز سپاهیان اسلام  + فیلم

این تصاویر محرمانه برای اولین‌ بار منتشر می‌ شود؛ سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که برای نخستین بار فقط به رسانه ملی اجازه تصویربرداری از یکی از پایگاه‌های موشکی در دل کوه را داد اظهارداشت: موشک‌ها در بردهای مختلف در همه پایگاه‌ها بر روی پرتابگر (لانچر) سوار، آماده پرتاب و دست‌ها بر روی ماشه است و فقط منتظر دستور فرمانده معظم کل قوا هستیم.


:: برچسب‌ها: تصویر محرمانه ، شهر موشکی ، دماوند ,



اعمال دهه اول محرم
نوشته شده در چهار شنبه 22 مهر 1394
بازدید : 131
نویسنده : علی

 اعمال مستحبی ماه محرم,دعاى اول ماه محرم

ماه مُحَرّم یا محرم‌الحرام نخستین ماه تقویم اسلامی (هجری قمری) است

 

 

1 - دعاى اول ماه محرم: یكى از اعمال مهم ، دعاى اول ماه است و به جهت اینكه اول این ماه اول سال بوده و از طرف دیگر دعاهاى قبل از وقت نیز تاثیر خاصى در برآورده شدن حاجات و رسیدن به امور مهم دارد، این دعا تاثیر زیادى در سلامتى و دورى از آفات دینى و دنیایى آن سال و بهبودى حال و بدست آوردن نیكیها دارد. و دعایى كه براى اول ماه در اقبال روایت شده دعاى بسیار مفیدى براى مطالب مذكور است .




سوره واقعه چه فضیلت و خواصی دارد؟
نوشته شده در چهار شنبه 22 مهر 1394
بازدید : 203
نویسنده : علی

 سوره واقعه,خواص سوره واقعه,خواص خواندن سوره واقعه

سوره‌ واقعه پنجاه و ششمین سوره قرآن است

 

سوره واقعه چه فضیلت و خواصی دارد؟  سوره واقعه در جزء بیست‌وهفتم قرآن کریم قرار دارد و قسمت کوچکی از اواخر این جزء را در برگرفته است. واقعه تنها نام این سوره‌ی مبارکه است این کلمه در نخستین آیه این سوره مبارکه آمده است.‌ سوره واقعه در «مكّه» نازل شده و داراى 96 آيه است‏.

محتواى سوره واقعه:در «تاريخ القرآن» از «ابن نديم» نقل شده كه سوره ی واقعه چهل و چهارمين سوره ه‏ایى است كه بر پيغمبر اكرم صلّى اللّه عليه و آله نازل شده قبل از سوره واقعه سوره «طه» و بعد از آن «شعرا» بوده است.سوره ی واقعه همان گونه كه از لحن آن پيداست، و مفسران نيز تصريح كرده ‏اند در مكّه نازل شده است، هر چند بعضى گفته‏ اند آيه 81 و 82 سوره واقعه در مدينه نازل گرديده، ولى دليلى براى اين گفته در دست نيست، و نشانه‏اى در آيات سوره واقعه بر اين ادعا وجود ندارد.سوره ی واقعه چنانكه از نامش پيداست از قيامت و ويژگيهاى آن سخن میگويد، و اين معنى در تمام آيات 96 گانه سوره واقعه مسأله اصلى است.




بازدید : 147
نویسنده : علی

 اخبار,اخبارسیاسی, سخنرانی  رهبر انقلاب

شرکت‌کنندگان در نهمین همایش ملی «نخبگان فردا»با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدارکردند.حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار گفتند: نخبگی خود را از خدا و انقلاب و از تأمین کنندگان امنیت بدانید.ایشان با بیان اینکه پیکر شهید همدانی وقتی رفت همدان، همه شهر برای تشییع آمدند، تصریح کردند: اینها اسمی ندارند و یک تعدادی معروف می‌شوند اما دارند امنیت را برای من و شما حفظ می‌کنند.رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: آنجا که امنیت نیست هیچ چیز نیست.بر اساس این گزارش، دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان پیش از شروع بیانات رهبر انقلاب به ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این بنیاد پرداخت. 



آیین های سنتی مردم یزد در پیشواز ماه محرم
نوشته شده در چهار شنبه 22 مهر 1394
بازدید : 265
نویسنده : علی

آيين‌هاي عزاداري, استقبال از ماه محرم

آداب و رسوم مردم یزد در پیشواز محرم

 

مردم  يزد در پيشواز ماه عزاداري سالار شهيدان حضرت اباعبدالله‌الحسين (ع)، مراسم‌هاي سنتي مذهبي ويژه‌اي برگزار می کنند.يكي از اين آيين‌ها ، مراسم " بهرشهيد " در شهر ندوشن يزد هست كه همه ساله مردم اين منطقه براساس سنتي ديرينه ، ‪ ۱۰‬روز قبل از آغاز ماه محرم با برپايي آن به استقبال ايام سوگواري سيدالشهداء (ع) میروند.در آيين بهرشهيد كه تا اول ماه محرم ادامه دارد هياتي متشكل از جوانان و نوجوانان شهر به منازل مردم مراجعه و اشعاري را در سوگ حضرت امام حسين (ع) و ياران باوفايش زمزمه می کنند.اين مراسم طي ‪  ۱۰‬روز ياد شده قبل از نماز مغرب و عشا در محله‌هاي مختلف آغاز می شود و دسته‌جات با جمع‌آوري نذورات مردم ، پس از آن مراسم عزاداري را در تكايا برگزار می کنند.مردم اين خطه همچنين دو روز مونده به ماه محرم آيين ديگري به نام"پرسه " نيز برپا می کنند. در اجراي اين برنامه مردم در قالب هيات عزاداري در سطح كوچه و محله‌ها حركت می کنند و اشعاري در رثاي علي‌اكبر(ع) می خوانند.




بازدید : 137
نویسنده : علی

 افسران - مقایسه صحیح موقعیت کشور با دوران متناظر انقلابهای مهم جهانی