پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دعای شهید صیاد شیرازی در قنوت نمازش
نوشته شده در چهار شنبه 22 مهر 1394
بازدید : 178
نویسنده : علی

 افسران - دعای شهید صیاد شیرازی در قنوت نمازش

دوستش می گفت:
«ما که توی نماز قنوت می گیریم، از خدا می خواهیم که خیر دنیا و آخرت را به ما اعطا کند و یا هر حاجت دیگری که برای خودمان باشد.
اما «صیاد» توی قنوتش هیچ چیزی برای خودش نمی خواست.
بارها می شنیدم که می گفت « اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای »
بلند هم می گفت ، از ته دل





بازدید : 135
نویسنده : علی

 کاروان حامل سرکرده گروه تکفیری صهیونیستی داعش هنگام عزیمت از مرزهای سوریه به سمت منطقه قائم عراق در منطقه الکرابله ( از توابع شهرستان قائم در استان الانبار که 5کلیومتر با سوریه فاصله دارد ) هدف حمله هوایی قرار گرفت.


به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، منابع رسمی عراقی حمله به کاروان حامل ابوبکر البغدادی سرکرده گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش را تایید کردند. به گفته خبرنگار شبکه، خبرها حاکی از آن است که کاروان وی در منطقه الکرابله در غرب الرمادی هدف قرار گرفته است و از سرنوشت وی اطلاعی در دست نیست.

عبدالله بدران خبرنگار شبکه در بغداد در گفتگویی در این خصوص گفت: اطلاعات اولیه حاکی از آن است که کاروان حامل وی از مرزهای سوریه به سمت منطقه قائم در عراق حرکت کرده و وارد منطقه الکرابله در نزدیک مرزهای عراق و سوریه شد و هدف حملات جنگنده های عراقی قرار گرفت. بر اساس اطلاعات به دست آمده از مقامات اطلاعاتی عراقی این کاروان متشکل از هفت دستگاه خودرو بوده است و این احتمال وجود دارد که البغدادی در جریان حرکت مخفیانه به سمت منطقه الکرابله برای شرکت در نشست با سرکرده های داعش در الانبار در این کاروان حضور داشته است.

 




بازتاب آزمایش موشک «عماد» در رسانه‌های خارجی
نوشته شده در چهار شنبه 22 مهر 1394
بازدید : 146
نویسنده : علی

  

افسران - موشک دوربرد بالستیک عماد برای نابوی شیطان خبیث


در بازتاب خبر آزمایش موفق موشک دوربرد «عماد»، رسانه‌های آمریکایی ضمن ادامه سیاست‌های ایران هراسی خود در منطقه به توانایی موشکی ایران اذعان کردند. 

بخشی از واکنش‌های رسانه‌های آمریکایی به آزمایش موفق موشک دوربرد «عماد» بدین شرح است؛ واکنشهایی که همچنان ادامه دارد.

روزنامه نیویورک تایمز در واکنش به خبر آزمایش موشک دوربرد عماد نوشت: «خبرگزاری نیمه رسمی فارس ایران گزارش داد که این کشور یک موشک جدید بالستیک دور برد هدایت شونده زمین به زمین را با موفقیت آزمایش کرده است».

در گزارش روزنامه پرتیراژ آمریکایی در ادامه همچنین می‌نویسد که به برد و جزئیات بیشتری از آزمایش این موشک بالستیک اشاره نشده اما اعلام شده که موشک جدید هدایت شونده است و می‌تواند تا لحظه اصابت به هدف رهگیری و هدایت شود.

 




بازدید : 147
نویسنده : علی

خط تولید انبوه اژدر پیشرفته والفجر با حضور سردار سرتیپ پاسدار دهقان و امیر دریادار حبیب‌اله سیاری در سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع افتتاح و بهره‌برداری رسید. افسران - خط تولید انبوه اژدر پیشرفته والفجر افتتاح شد + تصاویر




مدیر و مدیریت جهادی
نوشته شده در چهار شنبه 22 مهر 1394
بازدید : 150
نویسنده : علی

 

برداشتی از سی ماه مسئولیت شهید فلاحی، از اسفند 57 (انتصاب) تا مهر 60 (شهادت)

به قلم:  امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی، جانشین فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

«بسم الله الرحمن الرحیم»

الحمدلله رب العالمین

با سلام و صلوات بر پیامبر اعظم اسلام و خاندان مطهر آن حضرت (صلوات ا... و سلامه علیهم) به ویژه حضرت بقیه‌الله الاعظم آقا امام زمان (عجل ا... تعالی فرجه الشریف)

سال گذشته به مناسبت سالگرد شهادت شهید فلاحی، در زندگی این شهید والا مقام مطالعه کردم، در ابعاد مختلف شخصیت و رفتار شهید فلاحی دیدم ایشان به‌خصوص در آن 30 ماه مسئولیت از زمان انتصاب به فرماندهی نیروی زمینی در اوایل اسفند 57 تا زمان شهادت، یعنی مهرماه سال 60 واقعاً یک مدیریت جهادی را اعمال کرده است و می‌شود از نمونه کارهای ایشان و شرایطی که در آن قرار داشت شاخص‌ها و ویژگی‌هایی را در مورد مدیریت جهادی و مدیر جهادی استخراج کرد.

 

http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=024ee0ec-4d7e-4cf6-be7a-9f06b24dbe3a




بازدید : 132
نویسنده : علی

 رهبر معظم انقلاب به سئوالی در خصوص نمایشگاه کتاب فرانکفورت و حواشی آن با توجه به حضور "سلمان رشدی” دراین نمایشگاه و حکم حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر مرتدد بودن وی،پاسخ دادند.به گزارش خبرگزاری میزان ،‌ پاسخ حضرت آیت الله خامنه ای به استفتاء جدیدی در خصوص تغییر حکم ارتداد سلمان رشدی، بااشاره به نمایشگاه فرانکفورتبه گزارش خبرگزاری میزان،پاسخ رهبرمعظم انقلاب به استفتاء جدیدی در خصوص تغییر حکم حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی منتشر شد.

 

متن استفتاء و پاسخ معظم له بدین شرح است:
"با عرض سلام و خسته نباشید محضر مقام عظمی ولایت؛
همان طور که مستحضرید؛ دشمنان اسلام در تلاشند تا از طریق مطرح کردن مجدد نام سلمان رشدی ملعون و کذّاب، به ویژه در نماشگاه فرانکفورت، موجبات تحقیر فتوای تاریخی و شخصیت مرحوم امام خمینی (قَدّسَ الله نفسه الزّکیّه) را فراهم آورند؛در عین حال خشونت های غیر اسلامی و خودسری های گروه های تکفیری که به ناحق اعمال شیطانیشان را احکام اسلام معرفی می کنند؛ موجبات ایجاد تصویری نادرست و خشن از اسلام شده اند.از ولی فقیه و مرجع تقلیدمان می پرسیم: با توجه به موضوعات فوق؛ آیا فتوای ارتداد سلمان رشدی مرتد و کذّاب برقرار است یا خیر؟ تکلیف مسلمانان در این شرایط چیست؟”

پاسخ : حکم همان است که امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) فرمودند.



بازدید : 174
نویسنده : علی

 صحن مجلس




بازدید : 140
نویسنده : علی

 استثنایی ترین تصویر از بازی بزرگداشت هادی نوروزی




بازدید : 200
نویسنده : علی

 http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=eb25714d-804f-49a7-a341-e0fe4e6c5e22

امیر سرتیپ دوم منوچهر کاظمی عنوان کرد: راه اندازی مدرسه تک تیراندازی در نیروی زمینی نشان دهنده میزان اهمیت سلاح های تک تیرانداز قدرتمند همچون شاهر و باهر برای این نیرو است.امیر سرتیپ دوم منوچهر کاظمی عنوان کرد: راه اندازی مدرسه تک تیراندازی در نیروی زمینی نشان دهنده میزان اهمیت سلاح های تک تیرانداز قدرتمند همچون شاهر و باهر برای این نیرو است.فرمانده قرارگاه ارتش در غرب کشور ضمن اعلام اینکه این سلاح ها به یکان های ارتش مستقر در غرب کشور واگذار شده است، گفت: در رزمایش های آتی ارتش از این سلاح ها استفاده خواهد شد.او همچنین به حضور قدرتمند یکان های پهپادی نیروی زمینی ارتش در غرب کشور اشاره کرد و گفت: ما از انواع پهپادهای شناسایی و تهاجمی در غرب کشور بهره می بریم که با توجه به نیاز عملیاتی از آنها استفاده خواهیم کرد.شایان ذکر است نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از انواع پهپادهای انتحاری، ترابری، شناسایی و تهاجمی، دارای قدرتمندترین یکان پهپادی در منطقه است.




ممنوع؛ ممنوع...
نوشته شده در سه شنبه 21 مهر 1394
بازدید : 138
نویسنده : علی

 افسران - ممنوع!