پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 170
نویسنده : علی

فرماندهان نیروی دریایی ارتش ایران و روسیه در سن پترزبورگ با یکدیگر دیدار کردند.به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، در این دیدار که مسائل مهم امنیتی دریای خزر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، دو طرف تأکید کردند، امنیت دریای خزر تنها باید بر عهده پنج کشور حوزه این دریا باشد و حضور هر نیروی خارجی در دریای خزر تهدیدی جدی برای امنیت منطقه به شمار می رود.دیدار و رایزنی دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با آدمیرال ویکتور چیرکف، همتای روسش در حاشیه نمایشگاه بین المللی نیروی دریایی و کشتیرانی روسیه در سن پترزبورگ انجام شد. 


:: برچسب‌ها: امیر سیاری ، علی ,



بازدید : 133
نویسنده : علی

 


  امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده، معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: پیشکسوتان این نیرو در همه عرصه ها از جمله در جریان انقلاب،  هشت سال دفاع مقدس، جهاد خودکفایی، فائق آمدن بر تحریم های ظالمانه و... خوش درخشیده اند.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده  در مراسم تجلیل از بازنشستگان نیروی هوایی که با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد جلیلی صفت، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، دیگر فرماندهان و مسئولین و بازنشستگان نیروی هوایی  در هتل نهاجا  برگزار شد، گفت: نیروی هوایی یک نیروی تجهیزات محور و متخصص پرور است و لاجرم کسانی که  در این نیرو خدمت می کنند باید مجهز به دانش باشند.

وی افزود: این دانش  همواره به این نیروی الهی کمک کرده و موجب پیشتازی کارکنان نهاجا در همه زمینه ها شده است.


:: برچسب‌ها: نیروی هوایی ، علی ,



10 کشور آرام دنیا را بشناسید
نوشته شده در یک شنبه 14 تير 1394
بازدید : 242
نویسنده : علی

 موسسه اقتصاد و صلح فعالیت خود را بر مبنای توسعه شاخص‌هایی برای تحلیل صلح و سنجش ارزش اقتصادی آن انجام می‌دهد. این موسسه با محاسبه هزینه جرم و جنایت، تحلیل سطح ریسک کشورها و شاخص‌هایی از این دست فهرستی از کشورهای آرام جهان را منتشر کرده که در ادامه به 10 کشور اول این فهرست می‌پردازیم.

طبق شاخص صلح جهانی از سال 2008 تاکنون هر سال جهان خطرناک‌تر از قبل شده است. متاسفانه این روزها بسیاری از کشورها درگیر اقدامات تروریستی و مناقشات داخلی یا خارجی هستند. خوشبختانه کشورهایی هم هستند که هنوز در صلح و ثبات قرار دارند و اگرچه این کشورها هم کامل نیستند ولی به اندازه کافی آرام و امن هستند. در ادامه با 10 کشور صلح‌طلب و آرام دنیا آشنا می‌شویم.
  

بقیه در ادامه مطلب




شیر برنج غذایی ساده و کامل برای روزه داران
نوشته شده در یک شنبه 14 تير 1394
بازدید : 685
نویسنده : علی

 برنج و شیر خاصیت سرد دارد و باعث ایجاد سردی و در افراد گرم مزاج می‌شود

شیر برنج یکی از قدیمی‌ترین غذاهای ایرانی است که در عین سادگی غذایی کامل محسوب می‌شود که به آن «آش شیر» هم می‌گویند و در شاهنامه فردوسی از آن با نام «شیربا» یاد شده است.
بقیه در ادامه مطلب



مشاهده تولد یک سیاره برای نخستین بار بار
نوشته شده در یک شنبه 14 تير 1394
بازدید : 142
نویسنده : علی

  

اخبار,اخبار علمی,تولد یک سیاره

 ستاره‌شناسان وجود یک سیاره غول‌پیکر گازی جوان را تایید کرده‌اند که هنوز در یک دیسک غنی از گاز و غبار در اطراف ستاره میزبان جوانش جای گرفته است.

محققان با بررسی پایگاه داده جمع‌آوری شده توسط ابزار NACO در تلسکوپ بسیار بزرگ واقع در شیلی توانستند وجود یک سیاره غول‌پیکر جوان را در اطراف ستاره HD 100546 تائید کنند.

به گفته محققان، این جسم هنوز در حال شکل‌گیری است و احتمالا با دیسکی محاصره شده که از طریق آن به جمع‌آوری ماده ادامه می‌دهد.

HD 100546 یک ستاره جوان است که از نظر ستاره شناسی احتمالا پنج تا 10 میلیون ساله است. این ستاره در فاصله 335 سال نوری از زمین و در نزدیکی کهکشان همسایه قرار دارد.

این یافته‌ها در مجله Astrophysical منتشر شده است.




بازدید : 150
نویسنده : علی

تیم ملی والیبال ایران در یک بازی هماهنگ در طول سه ست متوالی حریف آبی پوش را شکست داد. ولی لهستان با پیروزی 3 بر 2 برابر آمریکا مانع صعود ایران به عنوان تیم دوم به مرحله بعد شد.

 


:: برچسب‌ها: تیم ملی والیبال ، علی ,



بازدید : 153
نویسنده : علی

اخبار,اخبارسیاست  خارجی,هیلاری کلینتون 

یکی از حامیان مالی هیلاری کلینتون گفت: موضوع توافق هسته ای موضوعی حساس برای هیلاری کلینتون است چون حامیان یهودی که مخالف توافق نامه ی هسته ای و طرفدار مداخله ی نظامی در ایران هستند به کلینتون فشار وارد خواهند کرد.

نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای برقراری توازن بین حمایت از توافقنامه ی هسته ای با ایران و جلب حمایت مالی یهودیان از نامزدی خود، کار حساسی پیش روی دارد.به گزارش انتخاب؛ پایگاه اینترنتی نشریه پلیتیکو نوشت: هیلاری کلینتون خطاب به حامیان مالی ثروتمند یهودی خود گفت: من برای اسرائیل بهتر از باراک اوباما خواهم بود.




مسجد عبودیه در مالزی (+تصاویر)
نوشته شده در شنبه 13 تير 1394
بازدید : 161
نویسنده : علی

 

مسجد عبودیه در مالزی, مسجد عبودیه واقع در کوالاکانگسار, تصاویر مسجد عبودیه

                                               مسجد عبودیه در مالزی

 

مسجد عبودیه در مالزی (+تصاویر)
"مسجد عبودیه" واقع در "کوالاکانگسار" در ایالات "پراک" مسجدی زیبایی‌است که از دور با گنبد طلایی درخشانش خودنمایی می‌کند.
مسجد عبودیه بین سال‌های 1913 تا 1917 میلادی ساخته و طی این سال‌ها بارها مرمت شده است. معماری بیرونی مسجد عبودیه بیشتر شبیه به سبک معماری مسجدهای هندوستانی است اما وقتی داخل آن می‌شوید تلفیقی زیبا و شکوهمند از معماری اصیل و سنتی اسلامی آمیخته با ذوق و سلیقه ایرانی را می‌توان به وضوح دید.




اس ام اس شبهای قدر
نوشته شده در شنبه 13 تير 1394
بازدید : 180
نویسنده : علی

 

 

 پیامک ویژه شبهای قدر, اس ام اس التماس دعا شبهای قدر

اس ام اس التماس دعا شبهای قدر

من از عمق وجود خود خدایم را صدا کردم ، نمیدانم چه میخواهی ولی امشب ، برای تو ، برای رفع غم هایت ، برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ،         یقین دارم دعاهایم اثر دارد .


:: برچسب‌ها: اس ام اس ، شب قدر ، علی ,



بازدید : 147
نویسنده : علی

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=b1a784bd-f8d5-4ae8-a891-99c42de378c4 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در صدر هیاتی بلندمرتبه از نمایشگاه بین المللی نیروی دریایی و کشتیرانی روسیه بازدید کرد.

نشست فرماندهان نیروی دریایی ارتش‌های کشورهای حاشیه دریای خزر در سن پترزبورگ برای اولین بار و با پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.امیر دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در صدر هیاتی بلندمرتبه از نمایشگاه بین المللی نیروی دریایی و کشتیرانی روسیه بازدید کرد.نمایشگاه بین‌المللی نیروی دریایی و کشتیرانی روسیه هر دو سال یکبار باحضور ده‌ها کشور درشهر سن پترزبورگ برگزار می‌شود.امیر دریادار عباس زمینی، فرمانده فنی نیروی دریایی ارتش ایران در این باره گفت: از آنجایی که نیروی دریایی یک نیروی تجهیزات محور است شرکت در این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی را برای آشنایی با فن آوری های جدید نظامی درعرصه دریایی فراهم می کند.در حاشیه این نمایشگاه قرار است فرماندهان نیروهای دریایی ارتش های کشورهای حاشیه خزر در رابطه با مسائل امنیتی این حوزه آبی بزرگ به بحث و رایزنی بپردازند.همچنین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درسن پترزبورگ با همتایان خود از روسیه و دیگر کشورهای جهان دیدار و مذاکره خواهد کرد.امیر دریادار دوم خانزادی، معاون طرح و برنامه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دراین باره گفت: نشست فرماندهان نیروی دریایی ارتش‌های کشورهای حاشیه دریای خزر در سن پترزبورگ برای اولین بار و با پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین المللی نیروی دریایی روسیه در سن پترزبورگ تا پانزدهم تیرماه ادامه خواهد داشت.


:: برچسب‌ها: بازدید ، دریادار سیاری ، علی ,