پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 135
نویسنده : علی

 

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش ضمن بازدید از قسمت های مختلف دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نیروی دریایی، در یک نشست هم اندیشی با فرماندهان و استادان، روند پیشرفت در این دانشگاه را مورد بررسی قرار داد و به سخنرانی در جمع دانشجویان این دانشگاه پرداخت.

در این بازدید که امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش ، امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی و جمعی از معاونین ارتش و نیروی دریایی نیز حضور داشتند آمادگی های نیروی دریایی برای مسابقات غواصی بین المللی مورد ارزیابی فرمانده کل ارتش قرار گرفت.

امیر سرلشکر موسوی با حضور در جمع مدیران،مربیان،داوران، برگزارکنندگان و غواصان شرکت کننده در این مسابقات ضمن خدا قوت و تشکر برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

 

 

:: برچسب‌ها: آجا , دماوند ,



آبشار نیاگارا
نوشته شده در پنج شنبه 21 تير 1397
بازدید : 110
نویسنده : علی

آبشار نیاگارا,عکس آبشار نیاگارا,تصاویر آبشار نیاگارا

نیاگارا نام جمعی سه آبشار است که بخشی از مرز میان کانادا و ایالات‌متحده به‌ویژه میان استان اونتاریو و ایالت نیویورک را می‌سازد. این سه آبشار از بزرگ به  کوچک به ترتیب شامل آبشار نعل اسبی که بیشتر آن  در بخش کانادایی قرار دارد و آبشارهای آمریکایی و آبشار نقاب عروس در بخش آمریکایی می‌شوند.

آبشار نیاگارا کجاست؟
آبشارهای نیاگارا (به انگلیسی: Niagara Falls) به مجموعهٔ سه آبشار گفته می‌شود که در مرز آمریکا و کانادا در استان انتاریو از قلمروی کانادا و در ایالت نیویورک از قلمرو آمریکا جای دارد. این آبشارها در سر جنوبی گلوگاه رود نیاگارا قرار دارد.


:: برچسب‌ها: آبشار نیاگارا ، دماوند ,



بسیج کلید حل بسیاری از مشکلات امروز ماست
نوشته شده در پنج شنبه 21 تير 1397
بازدید : 100
نویسنده : علی

 

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این که «بسیجی بودن یک تفکر، یک مکتب و یک راه است»، تصریح کرد: واقعیت این است که کلید حل بسیاری مشکلات امروز ما بسیج است. این بسیج است که می‌تواند بسیاری از موانع را پشت سر بگذارد و بسیاری از مشکلات را حل کند. بسیج ضامن بسیاری از پیشرفت‌ها، اوج گرفتن‌ها و بقای انقلاب است.

به گزارش روابط‌عمومی ارتش؛ امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی طی سخنانی در اولین همایش ائمه جماعات و فرماندهان بسیج کوی‌های سازمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با بیان این که خداوند بزرگ را شاکریم که نام ما را در فهرست بسیجیان عالم ثبت کرده است، یادآور شد: این شکر متکی به یک اعتقاد عمیق و منطق قوی است. انتظاراتی که خداوند بزرگ از انسان‌ها دارد، در فرهنگ بسیج متجلی است. این نعمت بزرگی است که انسان در مسیر و جریانی قرار گیرد که شفاف‌ترین راه و نزدیک‌ترین مسیر به هدف خلقت انسان و انتظارات خداوند بزرگ از انسان‌هاست.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



رباتی که از انسان تقلید می کند
نوشته شده در جمعه 15 تير 1397
بازدید : 96
نویسنده : علی

 

اخبار,اخبار علمی

 نسل جدیدی از ربات های مجهز به هوش مصنوعی در آینده نزدیک می توانند پس از مشاهده اعمال یک انسان یا ویدئوی آنها همان حرکات را تقلید کنند.

 

مهندسان دانشگاه کالیفرنیا در برکلی یک ماشین مجهز به چنگک ابداع کرده اند که می تواند فعالیت های جدید مانند انداختن توپ در کاسه یا برداشتن یک فنجان را فقط با مشاهده انجام اعمال توسط یک فرد بیاموزد.

 

به گفته محققان این ربات با کمک چنین روشی می تواند مهارت های جدید را سریعتر از بقیه ماشین ها بیاموزد. این ماشین با کمک این روش می تواند در آینده انجام فعالیت های پیچیده را مانند انسان و حیوانات را فقط با مشاهده بیاموزد.

 


:: برچسب‌ها: ربات ، دماوند ,



بازدید : 197
نویسنده : علی

 

به گزارش روابط عمومی ارتش، سرهنگ کریم چشک صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل گفت: دنیا امروز براقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک حساب ویژه ای باز کرده است و امروز شاهد این هستیم که روز به روز بر این قدرت واقتدار در کشور افزوده می شود.

وی با اشاره به هجمه های دشمنان برعلیه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، افزود: ملت ایران با آگاهی درست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایتمداری و بصیرت نقشه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی خواهند کشاند.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل گفت: امروزه کشور ما از امن ترین کشور های دنیا محسوب می شود و ما این امنیت را در سایه تلاش نیروهای مسلح کشورمان به دست آورده ایم .

سرهنگ چشک تصریح کرد: در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و بصیرت مردم کشورمان به اقتدار و پیشرفت همه جانبه دست یافته و با اقتدار و عظمتی که در بین نیروهای مسلح دیده می شود هیچ بیگانه‌ای نمی‌تواند حتی یک نگاه چپ به کشورمان داشته باشد.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



بازدید : 97
نویسنده : علی

 

تفسیر سوره اعراف,تفسیر آیات 50 و 51 سوره اعرافقرائت کننده سوره اعراف در روز قیامت از کسانی است که ایمن هستند

 

اعراف با نام دیگر «المص» هفتمین سوره قرآن است كه مكی و دارای 206 آیه است. در فضیلت این سوره مبارکه از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم روایت شده است: هر کس سوره «اعراف» را قرائت کند، خداوند بین او و ابلیس پرده ای بیفکند تا از شر ابلیس در امان بماند. او در زمره کسانی است که حضرت آدم علیه السلام در بهشت او را زیارت می کند و در بهشت به تعداد همه یهودیان و مسیحیان به او درجات داده خواهد شد.


:: برچسب‌ها: دوزخ ، بهشت ، دماوند ,



بازدید : 94
نویسنده : علی

 

هشتمین دوره جشنواره سراسری حدیث ارتش جمهوری اسلامی ایران از دهه اول مهرماه در سه سطح برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی ارتش، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با همکاری دانشکده دارالحدیث قم در راستای برگزاری هشتمین دوره جشنواره سراسری حدیث آجا اقدام به چاپ و توزیع 12 هزار جلد کتاب حدیث در سطوح کارکنان پایور، همسران کارکنان و خواهران شاغل و جوانان با عنوان «آبشار معرفت» کرده است.

مرحله مقدماتی مسابقات جشنواره سراسری حدیث ارتش در دهه اول مهرماه امسال در کلیه نیروها و یکان‌های ارتش برگزار می‌شود.

همچنین مرحله سراسری این مسابقات در هفته بصیرت و از 9 دی ماه امسال به مدت 10 روز و مرحله نهایی جشنواره نیز روزهای 6 و 7 اسفندماه، همزمان با ولادت حضرت فاطمه(سلام الله علیها) به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار خواهد شد.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



تاثیر یوگا بر حفظ سلامت کلیه ها
نوشته شده در جمعه 15 تير 1397
بازدید : 87
نویسنده : علی

 

ورزش یوگا

انجام منظم ورزش یوگا موجب بهبود سیستم اسکلتی عضلانی می شود‎

 

یوگا یک شیوه درمانی است که به شکل موثری با تکنیک های تلفیقی آرامش سازی بدن و ذهن عمل می کند.

 

انجام منظم ورزش یوگا موجب بهبود سیستم اسکلتی-عضلانی می شود که موجب شکل دهی، حفاظت، ثبات و حرکت بدن می شود. این ورزش تاثیر مثبت بر سیستم عصبی خودمختار دارد که به استراحت، آرام سازی و هضم غذا کمک می کند. در نتیجه موجب بهبود بسیاری از بیماری های سبک زندگی نظیر بیماری کلیوی می شود. در ادامه به برخی تاثیرات یوگا بر حفظ سلامت کلیه ها اشاره می شود.


:: برچسب‌ها: یوگا ، دماوند ,



بازدید : 86
نویسنده : علی

 

 هیأتی از افسران وزارت دفاع چین با حضور در مرکز تیپ ۶۵ نیروهای ویژه هوابرد ارتش از نزدیک با توان عملیاتی این تیپ آشنا شدند.

به گزارش روابط‌عمومی ارتش، امیر سرتیپ‌دوم سیروس امان‌اللهی فرمانده تیپ ۶۵ نوهد در دیدار با هیئت نظامی کشور جمهوری خلق چین این مراسم گفت: این تیپ با در اختیار داشتن آموزشگاه جنگ‌های نامنظم، مرکزی برای آموزش متقاضیان خدمت در نیروهای ویژه محسوب می‌شود.

وی افزود: در این مرکز دوره‌های آموزش کوهنوردی نظامی، غواصی، قایقرانی، تک‌تیرانداز، رهایی گروگان، موتورسواری و تازش، ضربت، کویر، جنگل و دوره‌های دیگر آموزش داده می‌شود.

امان‌اللهی در ادامه تأکید کرد: تیپ ۶۵ نوهد آمادگی دارد در صورت تصویب سلسله مراتب به تبادل تجربیات و تعاملات سازنده با نیروهای ویژه چین اقدام کند.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



بازدید : 139
نویسنده : علی

 

استوری در اینستاگرام, شبکه اجتماعی, گذاشتن استوری در اینستاگرام

گذاشتن استوری در اینستاگرام 

 

از جذاب‌ترین آپشن‌های اینستا می توان به استوری در اینستاگرام اشاره کرد، این بخش ویژه از شبکه اجتماعی در بین کاربران بسیار محبوب و کاربردی است و در هر آپدیت یک امکان جدید به استوری اضافه می‌شود.

 

با پیشرفت تکنولوژی انواع مختلف شبکه های اجتماعی طراحی شده اند که هر کدام با ویژگی ها و امکانات مختلف خود کاربران و طرفدارانی را برای خود دارد. یکی از شبکه های اجتماعی که بعد از فیس بوک رواج پیدا کرد، اینستاگرام است که با قابلیت های خاص خود طرفداران و کاربران زیادی را برای خود جذب کرده است.


:: برچسب‌ها: اینستاگرام ، دماوند ,