پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کربلایی شدن
نوشته شده در سه شنبه 12 آبان 1394
بازدید : 132
نویسنده : علی

 افسران - کربلایی شدن




سامانه جهت‌یاب شنود DDF
نوشته شده در سه شنبه 12 آبان 1394
بازدید : 142
نویسنده : علی

 با این سامانه شنود به راحتی می‌توان سمت و جهت هدف در آسمان را در بالاترین دقت تشخیص داد و با استفاده از این سامانه محل دقیق هدف به‌راحتی برایمان نمایان می‌شود و دشمن نمی‌تواند با پنهان کردن خود و خفه کردن صدا از دیدمان پنهان بماند.

با عملکرد بسیار خوبی که جهت‌یاب شنود DDF در جنگ الکترونیک از خود نشان می‌دهد، جمینگ در مواجهه با این سامانه کاملاً خنثی است

و نمی‌تواند تأثیری بر روی آن بگذارد.

در واقع این سامانه در برابر جمینگ ایمنی کاملی دارد و بسیار هم مقاوم است. با استفاده از این سامانه زمان تصمیم‌گیری کاهش و سرعت عمل افزایش می‌یابد.


:: برچسب‌ها: جهت یاب ، دماوند ,



بازدید : 119
نویسنده : علی

 

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با جمعی از جانبازان خلبان هوانیروز، گفت:‌ تیزپروازان ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته ای داشتند.

دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی بعدازظهر یکشنبه، دهم آبان ماه با جمعی از بازنشستگان و جانبازان خلبان هوانیروز دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس مجلس در این دیدار با اشاره به اهمیت و نقش تیزپروازان ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان هشت سال دفاع مقدس، گفت: امروز برای من سعادتی بود که با جمعی از جانبازان عرصه دفاع مقدس به‌ویژه خلبانان هوانیروز دیدار کردم.

وی با تأکید بر اینکه جانبازان و ایثارگران منشأ خیر و برکت برای کشور هستند، افزود: مقام جانبازان و ایثارگران نزد خداوند متعال بسیار والا است و از خداوند می خواهم که به شما عزت روزافزون دهد.

لازم به ذکر است که در این نشست حسن خدابنده‌لو، اسماعیل صحتی، میرغفور موسوی، ناطقی و میرحمید موسوی به نمایندگی از خلبانان جانباز با دکتر لاریجانی دیدار و ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و رشادت‌‌های تیزپروازان ارتش، توضیحاتی را درباره مشکلات کنونی جانبازان و بازنشستگان خلبان ارائه کردند.


:: برچسب‌ها: لاریجانی ، هوانیروز،دماوند ,



بازدید : 149
نویسنده : علی

 

یک فروند  هواپیمای ترابری سی 130 به همت متحصصین و کارشناسان نیروی هوایی ارتش در پایگاه هوایی شهید دوران بازآماد شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی، این هواپیما پس از سالها  زمین گیری، با  صرف 30 هزار نفر ساعت کار توسط کارکنان متخصص و فنی پایگاه شهید دوران به طور کامل بازآماد شده و پس از انجام پرواز های آزمایشی، به ناوگان هوایی نیروی هوایی ارتش پیوست .

در مراسم پرواز این هواپیما که با حضور فرماندهان و مسئولین پایگاه شهید دوران انجام شد،  امیر سرتیپ دوم خلبان محمدی، فرمانده این پایگاه طی سخنانی گفت: به پرواز در آوردن هواپیمایی که سالها زمین گیر بوده  و آن هم در شرایط تحریم،  فقط از عهده  نیروهای متعهد،  توانمند و ولایت مدار برمی آید.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای کارکنان غیور نیروی هوایی، انجام  چنین کارهای ارزشمند در این شرایط را نوعی جهاد دانست.


:: برچسب‌ها: متخصص ، نهاجا ، دماوند ,



بازدید : 141
نویسنده : علی

 

امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با همتای چینی خود دیدار و گفت وگو کرد و طرفین بر توسعه همکاریهای دفاعی دو کشور در حوزه هوایی تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، در دیدار امیر سرتیپ شاه صفی و ژنرال ماشیائوتیان، فرمانده نیروی هوایی چین که در ساختمان ستاد کل نیروی هوایی این کشور صورت گرفت، فرمانده نیروی هوایی کشورمان در سخنانی بر گسترش همکاریهای دو کشور تاکید کرد و از این دیدار به عنوان فرصتی مناسب در بسط و گسترش همکاری نیروهای هوایی دو کشور یاد کرد و خواستار تعاملات بیشتر در این حوزه شد.




ساحل عجیب و بسیار زیبای «توپ های بولینگ» + عکس
نوشته شده در یک شنبه 10 آبان 1394
بازدید : 150
نویسنده : علی



بازدید : 151
نویسنده : علی

 

اخبار,اخبار علمی,آلودگی هوا

محققان استرالیایی به رهبری پروفسور «کوروش کلانترزاده» از موسسه فناوری سلطنتی ملبورن (RMIT)‌ و دانش‌آموخته دانشگاه‌های تهران و صنعتی شریف، به طراحی و توسعه یک حسگر پرداختند که مولکول‌های دی‌اکسید نیتروژن موجود در هوا را بر روی تکه‌های فوق‌العاده نازک دی‌سولفید قلع جذب می‌کند.

:: برچسب‌ها: دستاورد، دانشمند ایرانی،تشخیص آلودگی هوا، دماوند ,



رمزی که انسان را با امام حسین (ع) محشور می کند
نوشته شده در یک شنبه 10 آبان 1394
بازدید : 161
نویسنده : علی

 

هر كس سوره فجر را دائم بخواند، با امام حسین علیه السلام در بهشت خواهد بود
واندن  سوره فجر,ثواب خواندن  سوره فجر

:: برچسب‌ها: امام حسین ، دماوند ,



بازدید : 131
نویسنده : علی

 

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با حضور در مرکز آموزش درجه داری حضرت علی‌اکبر(ع) اراک در جمع پایوران آموزشی این مرکز به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با اشاره به اهمیت امنیت یک کشور گفت: اگر جامعه‌ای دارای امنیت باشد به راحتی می‌توان به کارهای روزمره پرداخت و شما در برقراری این امنیت نقش به سزایی دارید و به لطف خداوند امنیت کشور ما در سطح بالایی قرار دارد و باید شکر گذار این نعمت باشیم.

وی برای جوانان ویژگی‌های همسر خوب را برشمرد و بیان داشت: زیبایی و اموال ازبین رفتنی است و باید با چشم و گوش باز و توکل بر خداوند اقدام به ازدواج نمود.

حجت الاسلام قرائتی به پایوران آموزشی توصیه نمود: هیچگاه از تحصیل صرف نظر نکرده و همواره به کسب علم بپردازید و در کنار کارهای خود به ورزش نیز بپردازید به خصوص ورزش‌هایی که در اسلام توصیه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در پایان به بیان شخصیت بزرگ حضرت زینب کبری(س) پرداخت و گفت: ایشان هیچگاه در مقابله با یزیدیان سر فرود نیاورد و همواره به افشاگری و رسوا کردن آنها می‌پرداخت.


:: برچسب‌ها: قرائتی ، دماوند ,



بازدید : 173
نویسنده : علی

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید بهمن نصر اصفهانی گفت: همان‌گونه که در سایر بخش‌های دفاعی چنین سرمایه‌گذاری‌هایی وجود دارد از ظرفیت‌های موجود در بخش‌هایی که نیاز داریم استفاده خواهیم کرد.

اباذر جوکار ظهر امروز در حاشیه مسابقات هواپیماهای بدون سرنشین در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری این مسابقات را شناسایی جوانان خوش‌فکر و خلاق دانست و گفت: یکی از اهداف برگزاری این مسابقات هدایت و استفاده از جوانان و دانشگاه‌ها در بخش دفاعی است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید بهمن نصر اصفهانی ادامه داد: با توجه به اینکه پهپادها در بسیاری از حوزه‌ها همچون حوزه دفاعی، علمی، مستندسازی و ... مورد استفاده و بسیار کم‌هزینه هستند افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند تمایل دارند در جایی باشند که دیده شوند و در یک عرصه رقابتی توانایی‌های خود را در معرض نمایش قرار دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه اصفهان سرآمد در این حوزه است و بسترهایی را در حوزه و کانون هوایی دارد برای شرکت‌کنندگان این شرایط را فراهم آوردیم.

امیر جوکار در ادامه با تأکید بر لزوم حضور سرمایه‌گذاران در این عرصه اظهار داشت: بهره‌برداری از ایده‌های شرکت‌کنندگان و استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران با توجه به نیاز بخش دانشگاهی به حمایت و همچنین ارتباط آن‌ها با یکدیگر موجب ظهور خلاقیت‌های بیشتر به‌روزتری خواهد شد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید بهمن نصر اصفهانی تصریح کرد: در این مسابقات شرکت‌کنندگان در حوزه هوایی و هوانوردی تجارب جدیدی را کسب می‌کنند و ما نیز همان‌گونه که در سایر بخش‌های دفاعی چنین سرمایه‌گذاری‌هایی وجود دارد از ظرفیت‌های موجود در بخش‌هایی که نیاز داریم استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه قطعاً فردی که در این زمینه زحمت بکشد توسط دستگاه‌های مربوطه دیده خواهد شد، گفت: همچنین افراد با توان فکری با توجه به توانی که گذاشته‌اند حمایت مادی می‌شوند.

امیر جوکار در پایان با اشاره حضور بیش از 50 تیم در این مسابقات اظهار داشت: به تمامی تیم‌های شرکت‌کننده لوح شرکت داده می‌شود و به سه تیم اول هر بخش نیز جوایزی اهدا خواهد شد.


:: برچسب‌ها: پدافند،دماوند ,